Befejezte a kérdőív 0% százalékát
Figyelem: JavaScript futtatása nem engedélyezett böngészőjében vagy ezen a weboldalon! Nem biztos, hogy ebben a kérdőívben így minden kérdésre választ tud majd adni. Kérjük, nézze át böngészője beállításait.

ploggAIR kihívás - Jelentkezési lap

FUSS A KÖZÉRZETEDÉRT, PLOGGINGOLJ A KÖRNYEZETEDÉRT

ploggAIR kihívás

Vegyél részt az akcióhéten és nyerj értékes nyereményeket!

A HungAIRy LIFE integrált projekt egyik kiemelt témája a fenntartható városi mobilitás, ennek mentén hirdetjük meg a ploggAIR kihívásunkat.

Mi az a plogging? A plogging, avagy szemétszedő futás, egy olyan szemétszedő tevékenység, amit futás vagy kocogás közben végeznek. A plogging a sportolóknak és a sportolni vágyóknak szóló hulladékvadászat!

A kihívás ideje alatt a megtett kilómétereket mérjük. A megtett kilómétereket az okostelefonja GPS navigációs rendszeréről készített képernyőképpel, vagy az okosórájáról készített fotó beküldésével tudja igazolni a pályázó. A ploggingolás alatt összegyűjtött hulladékot, továbbá a hulladék szelektív gyűjtőbe történő elhelyezését képekkel kell dokumentálni.

Szervező:

A kihívás szervezője Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata (székhely: 2800 Tatabánya, Fő tér 6., adószám: 15729590-2-11, a továbbiakban: Szervező).

Kihívásra résztvevő az alábbi kategóriák közül választhat:

  • magánszemély,
  • családok, közösségek, céges csapatok,
  • általános- és középiskolai osztályok.

A kihívásra történő jelentkezési határidő:

2023. szeptember 15. éjfél

A kihíváson való részvétel ingyenes, nincs nevezési vagy regisztrációs díj.

A kihívás időtartama:

A 2023. évi Európai Mobilitási Hét ideje alatt, azaz 2023. szeptember 16. és 20. éjfél között.

A kihívásra jelentkezőknek az alábbiakat biztosítjuk:

  • szemétszedő kesztyű
  • szemeteszsák

A fenti eszközöket a jelentkezési lap kitöltését követő munkanapon - nyitvatartási időben - a Szervező székhelyének (2800 Tatabánya, Fő tér 6.) recepciójánál vehetik át a jelentkezők. Az akció ideje alatt a pályázó saját szemeteszsákot és szemétszedő kesztyűt is használhat.

A kihívás ideje alatt, az alábbi csomagolóanyagokat kérjük összegyűjteni:

PET palack; kozmetikai és tisztítószeres flakon; tejes, gyümölcsleves doboz; fóliák; bevásárló szatyor és zsacskó; fém italos és konzervdoboz.

Nevezési feltételek:

A megtett kilómétereket az okostelefonja GPS navigációs rendszeréről készített képernyőképpel, vagy az okosórájáról készített fotó beküldésével tudja igazolni a pályázó. A ploggingolás alatt összegyűjtött hulladékot, továbbá a hulladék szelektív gyűjtőbe történő elhelyezését képekkel kell dokumentálni. Nem küldhetők be digitálisan módosított képek. A dokumentumokat a ploggair@ph.tatabanya.hu e-mail címre kérjük megküldeni. Az e-mailben kérjük feltüntetni a pályázó vagy a csapat nevét és a kapcsolattartó telefonos elérhetőségét.

A pályázó tudomásul veszi, hogy a pályázat beérkezési időpontján a szervező levelező rendszerébe történő, a beérkezéskor regisztrált időpont értendő. A szervező fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatok beérkezésének határidejét meghosszabbítsa. Az elektronikusan feltöltött fotók a szervező belső tárhelyére kerülnek pályázati anyagonként létrehozott mappákban.

Díjazás

  • A kihíváson résztvevők között - akik a kihívás ideje alatt legalább 1 km-t teljesítettek - ajándékcsomagok kerülnek kisorsolásra.
  • A legtöbb kilómétert megtett magánszemély oklevelet és 2 főre szóló 2 napos Bodrog ártér vízitúrát nyer teljes ellátással, ami 2024. tavaszán kerül megrendezésre.
  • A 2. és 3. legtöbb kilómétert megtett jelentkezők oklevelet és ajándékcsomagot kapnak.
  • Legtöbb kilómétert megtett osztályok és közösségek oklevelet és ajándékcsomagot kapnak.

A nyeremények másra át nem ruházhatók és készpénzre át nem válthatók.

A nyeremény átvételével összefüggésben esetlegesen felmerülő egyéb költségek és kiadások (pl. nyeremény átadásának helyszínére, vagy a nyeremény eseményének helyszínére történő utazási költség stb.) a nyertes pályázót terhelik. A pályázat nyereményeihez tartozó közterhek befizetése a szervező kötelezettsége.

A LIFE IP HungAIRy (LIFE17 IPE/HU/000017) projekt az Európai Unió LIFE programjának támogatásával valósul meg.

4 kérdés található ebben a kérdőívben.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ ÉS FOLYAMATLEÍRÁS AZ EURÓPAI MOBILITÁSI HÉT IDEJE ALATT
KOCOGVASZEMÉTSZEDÉS KIHÍVÁSRA VALÓ JELENTKEZÉSSEL ÉS NYEREMÉNYJÁTÉKKAL
KAPCSOLATOS ADATKEZELÉSRŐL

A Tatabányai Megyei Jogú Város Önkormányzata (továbbiakban: Adatkezelő) az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 irányelv (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban GDPR) előírásai szerint, jelen tájékoztatóval és folyamatleírással tájékoztatja Önt a személyes adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről. A folyamatban való részvétellel Ön, mint érintett a jelen folyamatleírás szerint válik az adatkezelés érintettjévé.

AZ ADATKEZELŐ PONTOS MEGNEVEZÉSE, ELÉRHETŐSÉGEI:

Adatkezelő neve:

Tatabányai Megyei Jogú Város Önkormányzata

székhely:

2800 Tatabánya, Fő tér 6.

honlap:

https://tatabanya.hu/kezdolap

e-mail cím:

adatvedelem@ph.tatabanya.hu

képviseli:

Polgármester

AZ ADATKEZELŐ ADATVÉDELMI TISZTVISELŐJÉNEK ELÉRHETŐSÉGE: adatvedelem@ph.tatabanya.hu

 

AZ ADATKEZELÉS CÉLJA:

- a jelentkezők regisztrálása a szervezés érdekében (részvételi létszám rögzítése és szemétszedéshez szükséges eszközök átadása érdekében);

- a nyereményjáték lefolytatása.

AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA:

GDPR 6. cikk (1) e) szerinti az adatkezelés közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges.

KEZELT ADATOK KÖRE:

- Az online regisztráció során a regisztráló neve és annak a kategóriának a jelölése, melyen indulni kíván a kihíváson (egyéni, céges, osztály) és a részvevők létszáma;

- Az eszközöket átvevő neve és aláírása az átvételi igazolása céljából;

- A nyereményjáték lefolytatása érdekében a résztvevő neve, e-mail címe, a futás teljesítésének igazolásként a futóalkalmazás futást igazoló képernyőfotoja (megtett távolság, futás helye és ideje, futásra vonatkozó egyéb adatok), valamint a szemétszedés megtörténtét igazoló fényképek (érintett képmása)

A SZEMÉLYES ADATOK FORRÁSA:

cégekre, vagy osztályokra vonatkozó jelentkezés esetén az adatok forrása a jelentkező cég vagy iskola (azok kijelölt képviselője) is lehet

AZ ADATKEZELÉSBE BEVONT ADATFELDOLGOZÓK ÉS AZ ADATFELDOLGOZÁSI MŰVELET MEGJELÖLÉSE:

Az Adatkezelő az adatkezelésbe adatfeldolgozót von be.

Adatfeldolgozó: Tatabányai Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

Adatkezelési művelet: (e-mail kezelés, jelentkezések kezelése, projektefelelősi feladatok ellátása, személyes adatok őrzése, tárolás, a nyereményjáték lebonyolítása)

AZ ADATKEZELÉS SORÁN AZ ADAT AZ ALÁBBI HARMADIK SZEMÉLYEK RÉSZÉRE, A MEGJELÖLT JOGALAPPAL KERÜL TOVÁBBÍTÁSRA:

Figyelemmel arra, hogy a rendezvény a LIFE IP HungAIRy (LIFE17 IPE/HU/000017) projekt ketében valósul meg, annak ellenőrzésével kapcsolatban a személyes adatlat a konzorciumvezető Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft. megismerheti. Az adattovábbítás jogalapja jelzett esetben a GDPR 6. cikk (1) e) pontja, mely szerint az adatkezelés közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges.

Az Adatkezelő az adatokat - fentieken túl - harmadik fél részére nem továbbítja, azonban amennyiben bíróság vagy hatóság jogszabályban rögzített eljárása során személyes adatok átadására kötelezi az Adatkezelőt, úgy az Adatkezelő, jogszabályi kötelezettségét teljesítve, köteles a kért adatokat az eljáró bíróság vagy hatóság rendelkezésére bocsájtani.

A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA:

A projekt elszámolásnak lezárásig

AUTOMATIZÁLT DÖNTÉSHOZATAL TÉNYE:

Az adatkezelés során automatizált döntéshozatal nem történik.

AZ ADATKEZELÉS FOLYAMATÁNAK LEÍRÁSA:

Tatabánya Megyei Jogú Város Önkormányzata az Európai Mobilitási Hét keretében szemétgyűjtéssel egybekötött futási kihívást hirdet, melyre regisztrálni kell az erre létrehozott online felületen, a név, kategória és létszám megjelölése mellett. A regisztráció célja a résztvevők számának rögzítése, figyelemmel arra, hogy számukra a szemétgyűjtéshez szükséges eszközök kerülnek átadásra. Ezek átvételéhez - a jogosultság és az átvétel megtörténtének rögzítése érdekében - szükséges a regisztráció során a név adat megadása.

A versenyzőknek a kihívás teljesítést követően egy erre rendszeresített e-mail cím útján a futás teljesítésnek igazolása céljából az alkalmazott a futóalkalmazás futást igazoló képernyőfotóját (megtett távolság, futás helye és ideje, futásra vonatkozó egyéb adatok), valamint a szemétszedés megtörténtét igazoló fényképeket (érintett képmása) kell megküldenie az Adatkezelő részére.

Az adatkezelő a nyerteseket nyilvános rendezvényen hirdeti ki.

Az Adatkezelő a kihívást az Európai Mobilitási Héten, pályázat keretében valósítja meg (Levegőminőség javítása 8 régióban a levegőminőségi tervek végrehajtásának elősegítésével nevű projekt, a LIFE IP HungAIRy (LIFE17 IPE/HU/000017) projekt az Európai Unió LIFE programjának támogatásával valósul meg), így a teljesítés igazoláshoz - a pályázat előírásoknak és a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően - a projekt elszámolásnak lezárásig kezeli a személyes adatokat.

A személyes adatokat kizárólag az arra jogosultak ismerhetik meg.

AZ ÉRINTETTI JOGGYAKORLÁSRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK:

Az Adatkezelő tájékoztatja, hogy a GDPR alapján Ön, személyazonosságának igazolását követően az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:

  • élhet a hozzáférési jogával,
  • kérheti személyes adatainak helyesbítését,
  • kérheti személyes adatainak törlését (GDPR 17. cikk (1) bekezdésében meghatározott feltételek esetén)
  • kérheti személyes adatai kezelésének korlátozását,
  • tiltakozhat az adatkezelés ellen.

Az Adatkezelő törekszik arra, hogy az Önnek adott tájékoztatás minden esetben a GDPR által meghatározott szabályok teljesítése mellett is a lehetőségekhez mérten tömör, átlátható, érthető, könnyen hozzáférhető, világos és közérthető legyen.

Kérelmét elsősorban írásban terjesztheti be az Adatkezelőnek címzett, jelen tájékoztatóban feltüntetett elérhetőségén. Amennyiben Ön azonban szóbeli tájékoztatást kér, úgy érintetti minősége igazolását követően az Adatkezelő erre felhatalmazott munkatársa a tájékoztatást szóban is megadhatja, ha a tájékoztatáshoz szükséges adatok részére rendelkezésére állnak. Minden más esetben az igényt munkatársunk rögzíti és a kérelem beérkezésétől számított legkésőbb egy hónapon belül tájékoztatjuk Önt kérelmével kapcsolatosan. Ezt a határidőt maximum további két hónappal hosszabbíthatjuk meg, ha a kérelem összetettsége vagy az aktuálisan kezelt kérelmek száma ezt indokolja, ellenben erről a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül, elektronikus úton tájékoztatjuk.

Amennyiben nem intézkedünk a kérelmére vagy az intézkedésünket nem fogadja el, úgy jogorvoslattal élhet. Adatkezelési eljárásunkkal kapcsolatos panasszal Ön a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz vagy a lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerinti törvényszékhez fordulhat.

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elérhetőségei

Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11. Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf.: 9.

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 (30) 683-5969 és +36 (30) 549-6838

A kérelmek benyújtásával kapcsolatban itt tájékozódhat: https://www.naih.hu

Tatabánya, 2023. szeptember 8.